Monday, April 12, 2010

KUUTUS RINDU - Intan Arnida

KUUTUS RINDU
Oleh : Intan Ardina

Sinopsis :-
Karissa Lisa diceraikan kerana cuba menduakan suaminya. Hidupnya semakin tertekan apabila bekas suami menafikan hak penjagaan dua orang puteri kembar mereka, Puteri Qayrina dan Puteri Qistina.

Pertemuan dengan Tommy Yadees memberikan keyakinan kepada Karissa. Lelaki itulah pembangkit semangatnya, juga merawat kepedihan hidupnya selama ini. Dia sedar kini, kebahagiaan bukan boleh dibeli dengan harta kemewahan.

Lantaran itu, Karissa kembali menjadi wanita yang 'digeruni'. Dendam kesumat terhadap seorang lelaki bernama suami memaksanya bertindak nekad. Lantas bermulalah detik-detik penyamarannya yang penuh makna!

Datuk Mukhris pula semakin resah. Satu rahsia yang telah teroendam sekian lama berjaya dibongkar oleh wanita yang pernah bertahta di hatinya itu. Ternyata, Karissa bukan calang-calang wanita yang boleh diperbodohkan.

Namun, wajarkah Karissa berdendam sebegitu rupa sehingga tergamak memerangkap ayah kepada anak-anaknya sendiri? Tercapaikah impian seorang ibu yang ingin membuktikan kasih sayang terhadap sang puteri atau mungkinkah segalanya itu akan hanya membuka pekung di dada dan mencalar maruah insan yang pernah dikasihi?

Yang pasti ada hati yang terluka... ada jiwa yang menderita!

HARGA :-

RM 18.00

No comments:

Post a Comment